header
Home > Het KDCN > Suikerplein > FAQ Suikerplein

FAQ Suikerplein

 

• Hoe kan ik me aanmelden?
 Van KDCN ontvang je per e-mail een uitnodiging om deel te nemen. Hierin staat een persoonlijke link. Klik hierop of kopieer deze link. Er verschijnt een nieuw scherm waarin een wachtwoord kan worden ingevoerd. Dit wachtwoord kan zelf worden gekozen door de gebruiker.
 Vervolgens kan een mobiel nummer worden ingetypt. Naar dit nummer wordt een verificatie-code gestuurd per sms. Deze code kan worden ingeven op het scherm dat vervolgens verschijnt.

• Hoe kan ik inloggen?
 Suikerplein wordt geopend door kdcn.suikerplein.nl in te typen in een browser (bijv. Internet Explorer). In het volgende scherm kan de gebruikersnaam worden ingevuld (je e-mailadres). Het wachtwoord kan daaronder worden ingevuld. Dit wordt gekozen tijdens het aanmelden/registreren. Wanneer de gebruiker het wachtwoord niet meer weet, dan kan gebruik worden gemaakt van ‘wachtwoord vergeten?’. Een e-mail met wachtwoord wordt direct opgestuurd.
 Wanneer gebruikersnaam en wachtwoord zijn ingevuld en op de knop ‘inloggen’ wordt geklikt, opent een nieuw venster. Er wordt ook automatisch een gratis sms naar het mobiele telefoonnummer gestuurd. In het nieuwe scherm kan de code die in de sms staat, worden ingevuld.

• Waarom moet ik inloggen met wachtwoord én sms code?
 Wij hechten sterk aan bescherming van persoonlijke gegevens. De sms code is nodig voor een verhoogde beveiliging.

• Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
 Ga naar https://kdcn.suikerplein.nl en klik op ‘wachtwoord vergeten?’. Een e-mail met wachtwoord wordt direct opgestuurd.
 
• Wat moet ik doen als ik geen uitnodiging voor Suikerplein heb ontvangen?
 Het komt wel eens voor dat de uitnodiging in je map met ongewenste email belandt of niet door je spamfilter heen komt. Om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt adviseren wij je om het emailadres 'niet-antwoorden@suikerplein.nl' toe te voegen aan je lijst van veilige afzenders.
 Als je de uitnodiging niet kunt vinden, mail dan naar info@kdnc.nl en vraag om een nieuwe uitnodiging.
 Laat via info@kdnc.nl weten wat je huidige e-mailadres is. Misschien is alleen je oude e-mailadres bekend.

• Wat moet ik doen als ik mijn uitnodiging kwijt ben?
 Mail naar info@kdcn.nl en vraag om een nieuwe uitnodiging.

• Wat kan ik doen als mijn e-mailadres wijzigt?
 Mail naar info@kdcn.nl en vraag of zij een nieuw account voor je aanmaken en de oude account verwijderen.

• Wat kan ik doen als mijn telefoonnummer wijzigt?
 Mail naar info@kdcn.nl en vraag of je telefoonnummer gereset kan worden. Je kunt vervolgens zelf een nieuw telefoonnummer invullen als je de volgende keer inlogt.

• Hoe kan ik mijn account verwijderen?
 De communicatie van KDCN verloopt vanaf 15 september 2014 geheel via Suikerplein en niet meer via de e-mail info@kdcn.nl. Als je niet meer onder behandeling bent van KDCN, dan kun je jezelf afmelden voor Suikerplein. Als je niet in kunt loggen, dan kun je mailen naar info@kdcn.nl en vragen of je account verwijderd wordt.

• Hoe is het geregeld met de privacy?
 Suikerplein voldoet aan de wettelijke landelijke regelgeving. Je kunt het privacybeleid en de gebruikersvoorwaarden onderaan de website raadplegen voor meer informatie. Bij vragen kun je mailen naar info@suikerplein.nl.